Zsákmányszerzés agárpályán - az igazi ösztön

A Lelkes Csapatot terrieres gazdik hozták létre, akik ki akarták próbálni kutyáikat agárpályán. Mára rengeteg terrier fajta képviselteti magát Csapatunkban, de sok más fajta is. Örömmel fogadunk Csapatunkba keverék kutyusokat.

Szervezünk edzéseket az Isaszegi Agárpályán teljesen kezdőknek, haladóknak, és nagy népszerűségnek örvendenek versenyeink, amiket Lelkes Versenyeknek hívunk, és évente háromszor rendezünk meg.
Bárkinek ajánlom programjainkat, akik szeretnék jól lefárasztani kutyáikat, vagy szeretnék megnézni, mi az a zsákmányszerző ösztön, ami alapvetően minden kutyában benne van.
Jó futkározást kívánunk minden Lelkes Kutyusnak!


2018.04.01: LELKES BOLONDOK NAPJA ÉS PÁLYAEDZÉS

2018.04.01 18:05

Kicsit bejáratjuk télen elgémberedett tagjainkat, benyuszizunk, edzünk, bolondozunk.

Helyszín: Isaszeg Agárpálya

Eseményoldal: https://www.facebook.com/events/1811278505835862/


Feliratkozás itt: goo.gl/forms/g8ceO7IRm995IdkH3 
Kezdő edzésre csak átutalással tudjátok megerősíteni jelentkezéseteket, haladók utalhatnak és helyszínen is fizethetnek (választható).
Azok a haladók, akik visszamondási határidőig nem mondják le jelentkezésüket, de nem jelennek meg az edzésnapon, legközelebb klubkedvezmény nélkül nevezhetnek csak (egy alkalom). 

Részvételi díjak az edzésnapon:
(K: klubtag / NK: nem klubtag)
Kezdők: 3000.-/4000.- (2 futam, benyuszizás, startboxgyakorlás)
Haladók: 2000.-/3000.- (2 futam)
Futamdíj: 1000.-/1500.-
Lemondás határideje március 29, banki zárás, ehhez szükséges link: goo.gl/forms/X86km4yBA45I350J3
A már megírt jelentkezést a visszaigazoló emailben lévő linken tudjátok módosítani, ha szükséges.
Utalási adatok:
1040 4993 5052 6789 5274 1016, KH Bank, Lelkes Edzőklub Bt 
közleménybe írjátok be: LSZE-0401
Tervezett időbeosztás:
08:00-10:00 - benyuszizás, startboxgyakorlás
10:00-12:00 - edzőfutamok, kezdők
12:00-14:00 - játékos vetélkedő
15:00-18:00 - edzőfutamok, haladók

JÁTÉKOS VETÉLKEDŐ KIÍRÁSA:

Virsli folyosó
-------------
A kutya egy kb. 10 méter hosszú, kb. 1,5 méter széles pályán fut keresztül behívásra (csak szóra, csali nem használható). A kijelölt pálya két oldalán különböző zavaró tényezők hevernek, úgymint: élelem, játékok, egyéb csalitárgyak. Stopperrel mérjük az időt, a gyorsabb kutya győz.
1.hely: 6 pont
2.hely: 5 pont
3.hely: 4 pont
4.hely: 3 pont
5.hely: 2 pont
6.hely: 1 pont
Hozzáérés bármelyik zavaró tárgyhoz és szájába veszi: +5 mp büntető

Váltófutás időre
----------------
Az agárpályán futnak a csapatok egy 275 méteres futamot úgy, hogy 4 csapattag elhelyezkedik a pálya négy pontján egymástól kb. 50 méterre. Minden résztvevőnél egy kutya van pórázon, a gazdik a kutyával együtt futnak. A futamban a csapattagok staféta bottal váltják egymást, a futamban időmérés történik, a leggyorsabb nyer.
1.hely: 6 pont
2.hely: 5 pont
3.hely: 4 pont
4.hely: 3 pont
5.hely: 2 pont
6.hely: 1 pont

Szlalom pohár vízzel
-------------------
Gazdi a kutyával, pórázzal a kezében fut a szlalompályán úgy, hogy közben ugyanabban a kezében egy pohár vizet is visz. Váltóverseny, vagyis 4 csoporttagnak kell teljesítenie a futamot 4 különböző kutyával. Minden gazdi saját tele pohár vízzel indul. A pohár vizek megmaradt tartalmát futam végén megmérjük, az a csapat nyer, aki leggyorsabban a legtöbb vizet megőrizte a pohárban.
Vízmennyiség:
1.hely: 6 pont
2.hely: 5 pont
3.hely: 4 pont
4.hely: 3 pont
5.hely: 2 pont
6.hely: 1 pont
Sebesség:
1.hely: 6 pont
2.hely: 5 pont
3.hely: 4 pont
4.hely: 3 pont
5.hely: 2 pont
6.hely: 1 pont

Egyenes 70 m gazdiknak
-------------------
a 70 méteres startbox elől starter indítására egy sprintet nyomnak le a gazdik, minden csapatból 1 fő. Az eredményről célfotó készül, a leggyorsabb gazdi nyer.
1.hely: 6 pont
2.hely: 5 pont
3.hely: 4 pont
4.hely: 3 pont
5.hely: 2 pont
6.hely: 1 pont

Activity
--------
Minden csoport két feladatot kap, amit 1+1 gazdinak kell elmutogatnia a csoportjának. A másik öt csoport is találgathat, az kapja a pontot, aki hamarabb kitalálja. Pontrablás és zavarás megengedett.
Minden helyes megoldás 1 pont.

Kötélhúzás
----------
A 6 csapat 3 párt alkot (párokat sorsoljuk). Az elődöntős párokból 3 nyertes csapat továbbjut a középdöntőbe, a kiesettekből egy sorsolással szintén továbbjut. A középdöntőben két-két csapat versenyez, mindkét párból egy-egy jut a döntőbe, ahol az első-második helyezés eldől.
1.hely: 6 pont
2.hely: 5 pont
középdöntőben kiesett: 3-3 pont
elődöntőben kiesett: 2-2 pont

Jelmezverseny
--------------------------
- kutya jelmez
- kutya-gazdi jelmez (összeöltözés)
A jelmezverseny egyéni verseny, ahol külön díjazás lesz.
Azt is megnézzük, melyik csoport állította ki a legtöbb indulót, melyik a második legtöbbet, és a csoportok ez alapján további pontokat kap(hat)nak (ha nincs jelmezes induló a csapatban, akkor pont sem jár).
1.hely: 6 pont
2.hely: 5 pont
3.hely: 4 pont
4.hely: 3 pont
5.hely: 2 pont
6.hely: 1 pont

Általános szabályok
-------------------
Egy csapat minimum 4, maximum 10 fős lehet. A résztvevő gazdik saját kutyájukkal versenyeznek, többkutyás gazdi versenyszámonként megválaszthatja, melyik kutyájával vesz részt a fordulóban.
A csapatból bárki vállalhatja az adott feladatot, ezt a csapattagok egymás közt megbeszélik, feladat előtt közlik a bíróval.
A csapat dönthet úgy, hogy valamelyik versenyszámban nem indul, akkor onnan nem szerez pontot.
Kutyás versenyszámokban kötelező a póráz használata, váltófutásnál a kutyákra kötelező a szájkosár.