Zsákmányszerzés agárpályán - az igazi ösztön

A Lelkes Csapatot terrieres gazdik hozták létre, akik ki akarták próbálni kutyáikat agárpályán. Mára rengeteg terrier fajta képviselteti magát Csapatunkban, de sok más fajta is. Örömmel fogadunk Csapatunkba keverék kutyusokat.

Szervezünk edzéseket az Isaszegi Agárpályán teljesen kezdőknek, haladóknak, és nagy népszerűségnek örvendenek versenyeink, amiket Lelkes Versenyeknek hívunk, és évente háromszor rendezünk meg.
Bárkinek ajánlom programjainkat, akik szeretnék jól lefárasztani kutyáikat, vagy szeretnék megnézni, mi az a zsákmányszerző ösztön, ami alapvetően minden kutyában benne van.
Jó futkározást kívánunk minden Lelkes Kutyusnak!


SPORTÁG LEÍRÁS

2018.01.26 13:39

MAGASUGRÁS

A kutya egy szabadon lógó csalitárgyat (harapópárna) kap el ugrás közben, majd 3 mp-ig tartja azt. A gazdi határozza meg az induló magasságot, ami aztán 10 centinként növelhető (minimum 10, lehet több is). Egy magasságon 3 próbálkozást tehet a kutya, sikertelenség esetén az előző érvényes ugrás lesz az eredmény. A kutyának 10 perc áll a rendelkezésére a futamok teljesítésére, ez idő lejárta után az utolsó érvényes ugrás lesz az eredmény.
A gazdi rámutathat a csalitárgyra, biztathatja a kutyát, de nem érhet a csalitárgyhoz, sem a kutyához ugrás közben. A versenyvezető tréner egy pálcával tarthatja a csalitárgyat, hogy az a legelőnyösebb helyzetben látszódjon a kutya számára.
Döntetlen esetén a kevesebb próbálkozással elért eredmény kapja a jobb helyezést.

JUMPING GAMES szabályzat (csak a fentiektől eltérő):

- a versenyfutamban a kutyának összesen 4 elhibázott ugrása lehet (vagyis nem magasságonként 3)                                                         

- az eredményt indexálással mérjük (magaság osztva marmagassággal) 

- döntetlen esetén az a kutya nyer, aki kevesebb próbálkozásból érte el az eredményét.